Perfecte chocolate chip cookies; en nog makkelijk ook!

Ik ben gek op koekjes én chocolade. Chocolate chip cookies zijn voor mij dus de ideale koekjes. Wanneer ik deze zelf bak zit ik er meestal nét naast qua smaak of textuur. De ene keer zijn ze te zacht, de andere keer niet zoet genoeg. Het is gewoon lastig om het juiste recept te vinden. Op Pinterest staan zó veel soorten recepten, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Blog2

Vandaag had ik weer een van mijn chocolate craves. Omdat ik in een luie bui was gebruikte ik dit keer de mix voor koekjes van Koopmans. Niet wat ik normaal doe dus, maar o zo lekker! De koekjes zijn precies goed. Ik heb gewoon het recept op het pak gebruikt en aan het deeg heb ik een handjevol nougatine en 90 gram in stukjes gehakte pure chocolade toegevoegd. Het voorbereiden neemt zo’n 20 minuten in beslag (waarvan het deeg 15 minuten moet opstijven in de koelkast) en vervolgens bakken de koekjes ongeveer 15 minuten. Succes gegarandeerd!

Blog1

2 comments

Geef een reactie

