Kiko Cosmetics; my favourite!

Als ik naar het buitenland ga is een van de eerste dingen die ik check of er een Kiko Cosmetics store in de desbetreffende stad is. Sinds mijn eerste aankopen van dit merk in Berlijn ben ik er helemaal gek op. Het is cheap, maar werkt ontzettend goed. De nagellak dekt goed en dat geldt voor alle make-up die zij verkopen. Vorig jaar kocht ik er een nagellak; mijn all time favorite. Sinds ik deze heb aangeschaft draag ik bijna de gehele zomer dezelfde kleur. Het liefst ook nog op mijn tenen.

Meet my favourite:

Blog1

Wanneer ik deze kleur draag krijg ik op straat en in winkels van random mensen te horen wat een gave kleur nagellak ik op heb. Ook heb ik nog een aantal andere kleuren van Kiko die ik regelmatig draag:

Blog2

Als ik over een aantal weken op vakantie ga in Italië ga ik zeker weer een berg make-up inslaan. Ik kan je aanraden ook echt even te kijken of er een Kiko store aanwezig is op jouw vakantiebestemming of neem een kijkje in de webshop. Zijn er nog producten die ik écht moet meenemen uit Italië? Laat het mij weten in een reactie!

5 comments

Geef een reactie

