Mijn Ebay aankopen #1

Ebay is toch wel een van mijn favoriete websites. Wanneer ik op zoek ben naar iets specifieks, zoals bijvoorbeeld een nieuw hoesje voor mijn telefoon, ga ik altijd eerst even op Ebay kijken. Ze hebben er de meest uiteenlopende dingen voor de kleinste prijsjes. Ideaal! Afgelopen kwamen er weer een aantal pakketjes binnen die ik graag met jullie wil delen. Klik op de plaatjes om naar de verkoper te gaan waar ik de items heb gekocht.

1.

 

3

 

Een super mooi hoesje voor mijn Samsung Galaxy S3! Het hoesje is heel stevig. Prijs: 4 dollar inclusief verzendkosten.

Eigen foto:

IMG_1783a1

2.

2

Een super handige bag-in-bag! Ik heb er al eens eerder een gehad, maar die was te klein en kreeg ik moeilijk weer uit mijn tas. Deze heeft hengsels waaraan je ‘m vast kan houden. Prijs: 3 dollar en 50 cent, inclusief verzenden.

Eigen foto’s:

IMG_1799a1

IMG_1801a1

IMG_1804a1

3 comments

Geef een reactie

