Italy, here I come!

Een van de voordelen van niet meer op school zitten is dat je op vakantie kan gaan buiten het hoogseizoen. Deze week vertrek ik dan ook EINDELIJK naar het heerlijke Italië. Ik zal dus zeker twee weken geen posts schrijven op mijn blog! In plaats daarvan ga ik ultiem genieten van mijn vakantie. Net als vorig jaar ga ik naar het Gardameer, waar we het zo leuk hebben gehad dat we nog eens terug wilde gaan. We hebben nog lang niet alles gezien!

In de tussentijd wil ik jullie vragen mijn poll in te vullen. Ik ben heel erg benieuwd waar jullie het liefst over lezen wanneer jullie een blog bezoeken. Je mag meerdere antwoorden kiezen. Alvast bedankt voor het invullen en tot over een paar weekjes!

IMG_0660

4 comments

  1. Veel plezier! Ik heb geen van je opties aangevinkt omdat ik het liefste originele berichten lees over merken, sites, muziek, boeken, enz. Liever geen reviews of shoplogs. (www.effierced.com)

Geef een reactie

