Liebster Award Tag

Toen ik na mijn vakantie mijn mailbox doorspitte kwam ik een leuke verrassing tegen! Ik ben door de meiden van Effierced ‘genomineerd’  voor de Liebster Award. Het is eigenlijk een soort tag met een vragenlijst waardoor je de genomineerde blogger beter leert kennen.  Ik beantwoord de vragen in het Nederlands, omdat ik alle berichten op mijn blog in het Nederlands schrijf.

1. Why did you start your blog?
Bloggen is stiekem een passie van mij. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar vraag mezelf vaak af ‘Vinden mensen dit wel leuk om te lezen’? Met The Lady Wears Black heb ik besloten gewoon te schrijven over alles wat mij blij maakt. Door af en toe aan mijn bezoekers te vragen wat zij graag lezen op een blog blijf ik op de hoogte van wat hén blij maakt. Ik hoop dit te kunnen combineren in mijn blog; zij blij, ik blij!

2. What makes you smile?
De zon! Zodra het zonnetje schijnt ben ik buiten te vinden. Heerlijk met een boek en een koud glas water. Genieten.

3. What is your favourite book?
Argh, dit is een lastige. Ik lees heel veel boeken en ben vooral gek op crime boeken, zoals die van Karin Slaughter. Toch blijft de Harry Potter serie mijn all time favourite. Sinds mijn achtste lees ik deze boeken, maar nu eigenlijk altijd in het Engels. En ja, na al die jaren blijf ik het leuk vinden ze opnieuw te lezen.

4. Which app do you use most?
Whatsapp! Ideaal om met vriendinnen (en mijn vriend) te kletsen, contact te houden met familie en afspraken te maken.

5. What talents do you have?
Dit vind ik ook een moeilijke. Ik vind het altijd lastig om over mezelf te zeggen dat ik ergens talent voor heb. Fotografie is een grote hobby van mij en ik denk dat dit ook wel een van mijn talenten is. Daarnaast heb ik een talent voor koekjes eten!

6. What’s your favourite blog?
Ik heb niet echt een blog die ik dagelijks bezoek. Wel vind ik de blog Ultimate Fashion Lover altijd erg leuk om te lezen. Mijn haar- en huidskleur komen overeen met die van  haar, waardoor veel van de make-up producten die zij reviewed ook goed bij mij passen.

7. What subject do you like to write most about?
Eigenlijk van alles, maar het moet wel een doel hebben. Schrijven over wat ik een dag heb gedaan vind ik niet heel interessant. Degene die mijn berichten lezen moeten er wel iets aan hebben. Zoals bijvoorbeeld het geval is bij Hotspots, recepten of mijn favoriete producten. Ook zet ik er graag mooie foto’s bij, zodat het bericht ook interessant is om naar te kijken.

8. Who’s your idol?
Ik denk niet dat ik een idool heb. Misschien dat ik er later nog op terug kom…

9. Describe yourself in four words.
Gezellig, eerlijk, zoetekauw en anglofiel.

10. What is your guilty pleasure?
Alles wat zoet is! Chocolade, koekjes, snoep, cupcakes, taart; noem maar op! Ik kan er gewoon niet vanaf blijven..

11. What advice do you have for other new bloggers?
Denk voordat je begint met bloggen goed na over waar je over wilt gaan schrijven. En let goed op je spelling. Veel mensen vinden het vervelend als er veel spelfouten in een tekst zitten en haken daardoor af. Heb vooral plezier in het schrijven van de berichten; anders houd je het nooit lang vol.

Ik nomineer Just a Quote Lover, Justbeingmyselfmaaike en Explorista. Jullie mogen de volgende vragen beantwoorden:

1. Wat vind je het leukste aan het bloggen?
2. Wat is jouw favoriete winkel?
3. Water of frisdrank?
4. Welke film heb je al heel vaak gezien?
5. Wat is jouw favoriete stad?
6. Jouw ideale vakantie?
7. Welke telefoon heb je?
8. Wat eet je het allerliefste?
9.  Welke beroemdheid zou je graag willen ontmoeten?
10.  Wat is je meest gênante ervaring tot nu toe?

One comment

Geef een reactie

