My holiday in pictures

In de poll die ik eerder heb geplaatst kwam naar voren dat persoonlijke berichten van de blogger het meest worden gewaardeerd. Dus ik dacht: laat ik daar dan maar meteen mee beginnen! En waar kan ik beter mee beginnen dan met de foto’s van mijn vakantie in Italië..

Eind augustus vertrok ik (met de auto!) naar het zonnige Lazise. Dit geweldige dorpje ligt aan het Gardameer en is een van mijn persoonlijke favorieten. Veertien dagen lang heb ik enorm mogen genieten van heerlijk weer, super eten en een geweldig uitzicht. Wat wil je nog meer?! Af en toe was het aan het begin van de dag bewolkt, maar dit was perfect voor dagjes uit. ’s Ochtends gingen we ergens heen en ’s middags lagen we weer op het strand!

Inmiddels ben ik de foto’s aan het uitzoeken voor een ouderwets fotoalbum, waarin ik ze samen met bonnetjes en foldertjes inplak. Een aantal van de foto’s wil ik graag met jullie delen; want wat was het geweldig.Het Gardameer, en met name Lazise, is een enorme aanrader voor iedereen!

IMG_1940IMG_2463 IMG_2026IMG_2477IMG_1906IMG_1977IMG_2178 IMG_2443IMG_1935

Zijn jullie zelf weleens aan het Gardameer geweest? En zoja; ben je ook in Lazise geweest of in een van de andere dorpjes? Let me know!

4 comments

Geef een reactie

