WINACTIE | Tony Chocolonely Limited Edition reep

Aangezien ik behoorlijk wat positieve reacties kreeg op mijn vorige berichtje over de Limited Editions van Tony Chocolonely, heb ik besloten een winactie te doen met een deze repen! De meeste van jullie zijn heel erg benieuwd naar de reep ‘Melkchocolade met drop’. Dit is jullie kans om deze te winnen! Een klein prijsje voor mijn eerste winactie, maar wel ontzettend lekker…

3

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
Volg mij via Bloglovin of WordPress en laat een reactie achter
onder dit bericht. Heel simpel dus! Volgende week maak ik op mijn blog de winnares bekend.

10 comments

Geef een reactie

