FOOD | I won some cupcakes!

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden schreef over Van Ness Cupcake in Amsterdam? Uiteraard volg ik hen via Facebook en afgelopen week deed ik mee aan een van hun winacties. Guess what? I won! Ik mocht dezelfde avond nog zes heerlijke cupcakes ophalen bij Van Ness in de Spuistraat.

IMG_2623(2)

Ik kreeg een geweldige doos met daarin de volgende smaken: Blueberry, Red Velvet, Vanilla & Chocolate, Coconut, Pumpkin en Vanilla. Een voor een heerlijke smaken. Zelf ben ik normaal niet van de ‘pumpkin spice’, maar deze cupcake vond ik erg lekker! Ook de andere smaken waren zoals gewoonlijk weer heerlijk.

IMG_2634(2)

Omdat het er wel wat veel waren en je de cupcakes niet lang kan bewaren besloot ik er twee in te vriezen. Na het ontdooien smaken de ingevroren cupcakes namelijk enorm vers. Je kan er dus best wat meer tegelijk kopen en er een aantal bewaren in je vriezer. Geen enkel probleem!

Wil je ook een keer cupcakes winnen van Van Ness? Volg hen dan via deze Facebookpagina. 

Zijn jullie wel eens bij Van Ness geweest? En wat vinden jullie van hun cupcakes?

4 comments

  1. Ooohhh die zien er echt superlekker uit! Ik ben er nog nooit geweest, ik kende Van Ness tot je blogpost niet eens haha. Maar als ik het zo bekijk heb ik echt wat gemist *_*

Geef een reactie

