NEW IN | Fisheye lens van de Hema

Als ik aan het winkelen ben moet ik altijd even bij de Hema kijken. Vast herkenbaar voor veel vrouwen; de Hema heeft gewoon zoveel leuke spulletjes voor kleine prijsjes! Zo ook deze fisheye lens die je aan je smartphone kan bevestigen met een magneetje. Ideaal!

IMG_2641(1)

Wanneer jouw smartphone een metalen ringetje om de cameralens heeft kan je deze fisheye lens direct bevestigen aan je telefoon. Is dit niet het geval, dan bevat de verpakking ook een metalen ring (inclusief reserve) die je om je cameralens kan plakken. Voor mijn Samsung Galaxy S3 moest ik de bijgevoegde metalen ring gebruiken. Deze is erg makkelijk in gebruik en zit snel op de juiste plek.

IMG_2649(1)

De fisheye lens maakt erg mooie foto’s. Ze zijn net zo scherp als de foto’s die ik normaal met mijn telefoon maak. Hieronder zijn twee voorbeelden te zien.

Deze fisheye lens is te koop bij de Hema en kost €4. Vragen? Laat het weten in een reactie.

20141110_144906

Totaal niet scherp, maar wel erg grappig. Katten…

20141110_144400

 

 

6 comments

Geef een reactie

