Long time no see

Sommigen van jullie is het misschien al opgevallen dat ik de laatste weken niet echt wat heb gepost op mijn blog. Dit heeft een reden; ik ben bezig met bekijken welke kant ik precies op wil met mijn blog. Ik twijfel wat voor berichten ik het leukst vind om te schrijven en heb daarom wat tijd nodig om een beslissing te nemen.

Daarnaast wil ik graag over naar een .nl domein. Ik ben mijn huidige blognaam (nu al) redelijk zat dus ben op zoek naar een betere naam voor mijn blog. Wanneer ik alles op een rijtje heb ga ik met heel veel plezier weer beginnen met bloggen. Ik heb in elk geval heel veel leuke ideeën!!

Tot snel!

4 comments

Geef een reactie

