FOOD | 100% Natural Juices

Action verkoopt sinds enige tijd verschillende varianten van de natural juices van 100%. Volgens de website van dit merk bevatten de sapjes alleen natuurlijk fruit- en groentensap, zonder conserveringsmiddelen, kunstmatige kleur- en smaakstoffen of toegevoegde suikers.

Ik ben gek op smoothies en andere fruitdranken en kon daarom ook niet wachten om deze te proberen. Na de eerste paar slokken van ‘The Green Mile’ was ik al verkocht…

IMG_2615(2)

Er zijn zeven varianten, maar helaas heb ik er nog maar drie kunnen bemachtigen:

The Green Mile
Dit is een heerlijk groen sapje met de volgende ingrediënten: Peer, appel, kiwi, limoen, citroen en extract van munt, brandnetel en spinazie. Het is een heerlijk verfrissend drankje, mede door het extract van munt. Dit is mijn favoriet!

Caribbean Queen
Deze variant bevat ananas, witte druiven, sinaasappel, passiefruit, mango, banaan en gember extract. Ook dit is een fris drankje dat heel natuurlijk smaakt. Lekker zomers!

Cherry-Oh-Baby
Zoals de naam al doet vermoeden is dit een sapje met voornamelijk rode vruchten. In Cherry-Oh-Baby zitten de volgende ingrediënten: appel, rode druiven, kers, granaatappel met een extract van kaneel (!). Een bijzondere maar zeer lekkere combinatie.

De overige smaken zijn: Simply Red, Bananarama, Beetle Juice en La Vida Loca. In elk pakje zit 500ml en bij de Action kosten ze €0,85. Meer weten? Bezoek dan de website.

Deze post is geheel vanuit eigen initiatief geschreven.

10 comments

  1. Klinkt goed! Na aanleiding van dit artikel ga ik deze week eens een pak kopen om te proberen, ik ben erg benieuwd, vooral naar Carribean Queen die lijkt mij erg lekker.

Plaats een reactie